Random

Är klar med engelskan nu. Det gick rätt fort. Fast engelska är ju liksom enkelt. Eller ah, jag har fett lätt för språk så det är skönt! Eller okej den blev jättedålig, men jag fattade typ inte för man skulle svara på frågor om nån jättekonstig sak? Så den blev inte så bra men helt okej. Det är ju ändå bara en liten läxa. Men aja, imorgon är längsta skoldagen sen ska jag träffa Moa älskling igen. Kommer bli skitkul :) Sen på lördag ska jag träna på morgonen och sen typ handla present för mamma fyller ju år på söndag. Sen får vi gäster, min morbror och hans fru på dagen. Sen på söndag fyller ju mamma år då ska vi till stan tror jag :). Så helgen blir najs. Vi höres, au revoir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0