Söndag

Något annat än egobilder för en gångs skull..

Hej! Dålig uppdatering idag men har gjort massa annat. Moa väckte mig somsagt runt halv tolv, vi åt frukost osv. Sen drog hon på match och skulle möta Saltis. Hoppas på vinst! :D Hon ska ringa mig sen och berätta, men just nu är hon med sin kille.. Tror de skulle gå på bio eller nåt? Haha, mys. När hon hade dragit tränade jag och sen skulle jag iväg på något café i Riddersvik med mamma och pappa. Sådär var det, inget speciellt. Åt ost & skinkmacka och drack chaite. Chaite't var faktiskt skitgott! Ska lugnt be mamma köpa hem det. När jag kom hem pluggade jag lite och sen kom Felix hit. Vi snackade mest och han hjälpte mig plugga, haha.. Sen var han tvungen att dra efter typ två timmar för det är ju Fars dag och hans syrra hade kommit hem som typ aldrig kom hem. Själv har jag firat min pappa med att han fick en kram och en kopp kaffe av mig! Haha. Nu ska jag dricka latte, och typ göra matteläxan. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0