Svar på kärringkommentar

Kommentar: Ha! Mogen tjej..
Att säga något sånt är liksom hela din blogg ett skämt.
Lägg ner bruden, självklart ska man kunna vara vänner efter ett förhållande.
Framförallt ett småbarnsföhållande(så som ditt).. det är ju inte ens seriöst! Skärp dig för i helvete. Pinsamt!!

Svar: HAHA, vem fan är det som är ett skämt? Om du skulle blivit lekt med skulle inte du heller vilja vara kompis med den personen, jag lovar dig. Vi hade även varit bästa vänner i över ett år och varit så jävla nära varann, sen visar sig den personen vara någon helt annan. Du vet inte ett fucking skit om mig eller mina förhållanden. Och ja, det kan man väl vara men det är fan inte ditt problem vilka jag är vänner med och inte. Och vad småbarnsförhållande? Du kan ta dig i röven om vad du vet om mina känslor. Hördu, det är du som är pinsam. Du vet inte ett skit om mitt liv, så tagga långt. Och förresten, tack för att du gav mig något att garva åt. Haha.
Jag är bäst i hela världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0