Svar på lite kommentarer!

Kommentar: Du vet väl att Iphone 4s inte ser ut så där! Den är exakt likadan som 4.

Svar: Mehe ouuuups.. Händer även den bästa du vet.. ;)

Kommentar: Vadå gammal fjortisbild, jag va fan med saga när hon tog den bilden för hon ville att vi skulle sminka oss till fjortisar och då gjorde vi det. haha busteed :D /Tilda

Svar: ja, då är det en fjortisbild? jag bad inte om din åsikt Tilda, hej. Men jag vet ju att du kommer fortsätta kommentera nu tills du tror att du gjort mig ledsen, så då kan du ringa mig istället. Vet också att du inte vågar, men du har mitt nummer i alla fall. TJONG.

Kommentar: jag har den rosa bhn ;)

Svar: Cool du är! :D Bra smak hörru!

Kommentar: Hur får du sån där ram runt bilden lr vad man säger???

Svar: På Instagram? Det är skitenkelt! Uppe i hörnet där du ändrar effekter osv på bilden så ser du en ram.. Klicka på den så får du ramar runt bilderna. :) Kramiiiiiiiis.

Kommentar: snyggt! hur orkar du fota outfits hela tiden? eller är det bara ibland du gör det? :)
första gången jag är inne på din blogg nämligen :)

Svar: Tack! :D Asså, jag knäpper på avtryckarknappen ca 50 gånger sen väljer jag 3 bilder typ.. ;) Jag fotar outfits när jag känner för det. Aha, trevlans. Hoppas du gillar världens bästa blogg då.. :)

Kommentarer
Postat av: Tilda

Varför skulle jag inte våga ringa dig för? oj du är ju så himla läskig, haha patetiska unge.

2011-11-05 @ 20:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0