Svar på tal - Vad ska jag ha på mig på julafton?

Allt är från Gina Tricot. En vit baströja blir jättefint till en röd, tjock kofta. Då fryser man inte eftersom att det är vinter, haha smart.. Sen svarta, enkla leggings till det. Om du tycker det blir tråkigt kan du ha röda sockor (se bilden) och knöggla lite med de så ser det mer ut som en riktig julaftonsoutfit! Enkelt, men fint + att det är mycket rött i den som passar till julen.
En till ouftit. Tröjan självklart instoppad till de snygga, silvriga jeansen och en liten kavaj på det. Vantar är också mysigt och gulligt, speciellt vita stickade. Supermysigt! Allt kommer från H&M.
Hoppas du som undrade blev nöjd med svaret! Jag kan göra från tex Hollister, A&F också om du önskar.

Kommentarer
Postat av: Emma

Gryyyymt fint den översta !! :D Nu vet jag vad jag ska ha på mig !! :) Men jag undrar bara om du vet vad den röda koftan på översta bilden kostar? :) <3 Gryyym blogg !!

2011-11-29 @ 17:39:19
URL: http://detvarnamnetja.blogg.se/
Postat av: Jonna

Tack så mycket för svaret :)

2011-11-29 @ 19:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0