Tröjan jag köpte idag

Blev faktiskt nöjd.. Den kostade bara 99 kr på Gina Tricot. Sjukt billigt enligt mig! Skulle man köpt samma tröja på tex Cubus eller Bikbok skulle den väl kostat 100-200 kr mer.. Haha. Gina är billigt och bra :') Ska även ha den här tröjan ikväll tillsammans till mina beiga chinos. Vad tycker ni om det? Funderar på att köpa ett par till chinos, kanske lite mörkare. För jag gillar verkligen chinos, sjukt skönt och passar till det mesta. Min stil också. Men, vad tycker ni om den nya tröjan och kvällens outfit? :)

Kommentarer
Postat av: Korv

Hejhej har en likadan men jag älskar dig ändå. Puuuuuuuuuuuuuuuuuus <3

2011-11-26 @ 21:14:48
URL: http://hsaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0