Trust me, she don't like to do it. She love it.

Sorry för usel update idag! Men imorse tränade jag i en timme, när jag hade ätit frukost. När jag kom hem från min träning så åt jag lunch, typ panbiff och mandelpotatis. Haha, helt okej. Sen har jag segat, typ städat min garderob osv. Och spelat Mytown2 såklart! Haha, så jävla kult. Tror jag har spelat ca 6 timmar idag. Eller något sånt. Eller lite mindre kanske.. Vaknade runt kvart i 12 kanske, och nu är klockan snart 4. Dagen har gått rätt fort fast den har varit jävligt seg ändå. Nu håller mamma på att beställa hem Photoshop till mig från Dustin :) Så jag får det imorgon eller övermorgon. Lycklig brud. Ska packa lite till imorgon också. Kommer se så jävla stekig ut imorgon i min jävligt enkla outfit; alldeles förstor tröja och jeans. HAHA. Och min Starbucksmugg som jag ska ha kaffe i påväg till bussen! :) Haha, gud vad jag kommer se ut. Sen min stora jacka och smutsiga Uggs också. Kommer garva sönder åt mig själv. Men nu ska jag spela vidare, måste få mer spelpengar så jag kan köpa mera mark och bygga fler hus ;oooooooo' Haha.
Vi skulle ses ikväll va?

Kommentarer
Postat av: emma

Fining :)

2011-11-06 @ 18:09:13
URL: http://www.writtenbyemma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0