Vänner är som converse, ingen vill ha falska.

Bilder från i somras, saknar sommaren så sjukt mycket!

Dagen har börjat med att jag vaknade runt halv 11. Åt frukost och gjorde latte. Hehe, ovanligt? Sen blev det träning i en timme. Skön jag är alltså. Haha. Okej, det här inlägget kommer spåra ur. Men efter det smakade jag våra macarons som vi köpte i Paris! :D Så jävla goda. Kommer lätt äta upp de fort. Problemet är bara att mina föräldrar tänker så också. Men snart ska jag åka till Farsta typ? För mina föräldrar ville ta med mig på en lunch dit sen ska vi tända ljus för pappas pappa vid graven. Kul. R.I.P min lördag. Men jaja, får väl följa med på det så har jag något att göra! När jag kommer hem ska jag hyra skräckfilm. Såg även en skräckfilm igår som jag ska berätta om sen, sjukt bra var den! Men nu ska jag sminka mig osv, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0