20 oktober

Gah, bloggsug! Åh har velat blogga hela dagen typ. Haha. Har mjölk i micron, ska göra latte. Jag älskar att komma hem och göra iordning en stor, varm kaffe latte. Typ det som gör min dag! Haha. Dagen har varit bra. Jag slutar ganska sent på torsdagar, eller jag börjar 09.15 och slutar 15.. Så inte så sent, men ändå! Jag tycker det. Plus att jag är typ död så jag valde att ta det lugnt efter skolan. Vet seriöst inte när jag tog det lugnt sist, kanske i april eller något.. Det låter sjukt. Så jag var tvungen att dissa Saga, Natta och Felix (haha förlåt ♥) och drog hem. Har en NO-läxa och svenska. Fast NO har vi tre veckor på oss att göra, vi ska skriva en uppsats. Jag ska skriva om han som gjorde Apple. Men vi ska ju skriva på engelska också så då kanske man behöver lite mer tid än vanligt. Nu ska jag dricka min latte, pussar!
Het brud, haha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0