21.09

Ooouf bjuder stort! Tjena blondiiiis :) Gammal bild btw.
Hej readers! Har inte bloggat bra alls idag men tar igen det imorgon, lovar er :) Men internet har varit knaaaaas. Nu funkar det. Behöver verkligen sömn så ska lägga mig och läsa strax och sen sova faktiskt. Riktigt skönt! Imorgon börjar jag 08.35, och har bara tråkiga ämnen. Sen har jag träningen och ska plugga SO efter skolan. Kul. Men faktiskt, det är rätt kul att plugga om man har "rätt" inställning. Sen har jag ju träning :D
Men ridningen gick bra. Tempoväxlingar, ställa hästarna, taggad Emmis i galoppen och ja. Men det var kul!
Så nu har jag duschat och gjort lite kvällsrutiner. Har även försökt ladda upp ouftif via mobilen men blogg.se-appen är så himla dålig. Funkar aldrig typ. Men jaja, nu ska jag nanna kudden, haha.
Förresten, fick en kommentar från Julia. Haha, garvar lite. Fan vad lågt, seriöst tror du jag tar åt mig? Du bor ju där jag bor så jag är nästan säker på att jag vet vilken Julia det är. Fortsätter du kalla mig fjortis blir det inte kul för dig. Men jaja, det kan ju du & jag ta i verkligheten isätllet.
Vi hörs imorn, puss!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Skulle jag ta paulinaofsweden? :D

2011-10-05 @ 16:12:48
URL: http://brunetttenss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0