5 oktober

Hej älsklingar! Dagen har varit så sjukt seg. Somnade en gång.. På en bänk med huvudet på Sagas, mjuka, gosiga ben.. ;) Men då är man trött. Sen höll jag på att svimma en gång så det blir  inte någon träning idag för mig. Tråkigt. Men jag skulle slutat 14.10, men vi ska ha nån sportgrej på måndag så vi var tvugna att stanna till 15 för att de skulle prata om den -.-. Drygt. Men ja, sen har jag druckit kaffe och pratat med mamma.. Det var nån som hoppade framför ett tåg som mamma satt på för några dagar sen, så jävla läskigt! Så vi snackade om det osv. Ska göra mer inlägg för har ju lovat att blogga mycket idag. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag vet att du rider och det gör jag också men jag har jätteproblem med att hitta ridkläder som passar mig och min stil.. Tycker inte ridkläder är så snygga men du har ju alltid snygga kläder, till och med i stallet! Så jag undrar om du kanske kan berätta lite.. Kram

2011-10-05 @ 17:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0