7 oktober

Tvåååå bilder från bussen & skoooolan ♥
Haha, jag får alltid sitta i knäet på folk på bussen.. För alla tycker jag är så lätt så jag ska sitta i deras knä (a) Haha. Aja, dagen gick faktiskt fort! Sånt uppskattas. Fredagar är en lång skoldag. Slutar 15.10 och det är faktiskt rätt länge när man måste koncentrera sig då de flesta lektioner hålls på engelska. Yes, vi började med klassråd och fikade lite. Riktigt gott! Jacinta hade med kladdkaka och den var supergod verkligen. Efter klassråd var det bild. Vi håller på med Ready Made, jag är inte riktigt klar men min lärare sa att jag skull vara supernöjd med den, så då blev jag ju glad! Sen engelska, prov. Man skulle skriva högst 4 sidor så det gjorde jag såklart. Hade lite ångest över att få ner texten till 4 sidor, fick korta ner den ganska mycket.. Hehe. Sen lunch. Usch, jag och Saga levde på knäckebröd. Sen svenska, lektionen gick jättefort. Vi hade läxförhör på glosorna och jag hade alla rätt, men det förvånar mig inte.. Som sista lektion hade vi SO. Hade börjat vissna rejält på att vara i skolan då så det blev chill. Men jag älskar min SO-lärare, "Det är freeeedag, vi tar det lite lugnt", haha så skön. Så vi gör bara nutidskrysset och snackar om helt randomsaker på fredagarna. Älska! Fast jag råkade somna i slutet.. Alltså på riktigt jag sov. Så jävla pinsamt. Trött chey här! Efter skolan skulle jag ju ut och tränat men det var för blåsigt så jag tar det imorgon istället. Och kanske på söndag om jag hinner, ska träffa min underbara, älskade Moa sen! Åh jag saknar dig sååå! Ja, det var min dag. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0