App store är mitt liv

God kväll snoppisar. Sitter som världens trollunge i håret och laddar ner massa appar. En typisk kväll alltså. Funderar på att gå ner och göra latte, fast jag inte orkar. Haha. Får vänta tills imorgon på frukosten. Dunkar lite musik och sånt. Har nyss gjort min matteläxa som är till imorgon också, skåda underverket på bilden. Undrar hur det kan ha med matte att göra? Haha. Men man skulle kolla upp utländska siffror så då valde jag egyptiska.. Rätt coolt faktiskt! Är dödstrött så det blir sängen tidigt idag. Skööönt! Sexig dubbelhaka på bilderna också. Haha. Nu ska jag fortsätta, kyss!

Kommentarer
Postat av: Julia

Gör du gratis designer?<3

2011-10-23 @ 21:52:20
URL: http://luliss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0