Bedtime

Okej, igga den suddiga bilden.. Men jag vet inte vaför jag valde den, inte alls fin eller nåt. Men ja, startar inlägget med den i alla fall.. Slutpratat om det! Ska våltda sängen nu hade jag tänkt. Har lite (mycket) ångest över att jag inte hittar min skåpnyckel. Morgondagen kommer bli hemsk. För jag vet inte var min skåpnyckel är. Men tror inte ni bryr er. Träningen gick rätt bra, vi körde seriesparkar och så. Inte så jobbigt som det brukar ! :) Men nu ska jag sova ju, vi hörs imorgon. Skola, Mira, ridning står på schemat. Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Julia G

Jag bryr mig älskling!

2011-10-10 @ 22:06:11
Postat av: Julia (giden)

Asså omg kan dära fake Julia g kan den bara sluta skriva mitt namn och kommentera på Martinas blogg? Va har jag lixom gjorde dej. Men Martina kanske fattar att jag inte skulle lixom från lixom ingenstans komma och kommentera hennes blogg ''jag bryr mej älskling!'' när vi lixom inte e vänner längre men a. Så kan du som håller på bara lägga ner. Blir jävligt irreterad.

2011-10-11 @ 07:34:24
URL: http://lillejulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0