Beställ design?

Det är många som frågat på senaste tiden och ja, jag gör bloggdesigner! De är gratis just nu, men när jag är bättre kommer jag ta betalt. Inte mycket, men runt 50-lappen skulle jag tro. Så passa på nu! :)

Jag har lite olika varianter av bloggdesigner du kan få. Antingen tar jag en färdig mall och gör om den till något helt eget, men bara grundmallen liksom.. Om jag ska göra mallen direkt från starten får du räkna med att det kan ta upptill 3 veckor. Beställer du en design med en förmall så ska det högst ta en vecka.

Just nu är mitt Photoshop konstigt, men när det är fixat gör jag headers också gratis. Om du nu vill beställa designen av mig får du ha en bild i headern, eller en egengjord header. Men en bild som header är "modernt" nu i bloggvärlden, så varför inte?

Varianter på designer:

Enkel design. Förgjord mall, en bild i menyn med ev. beskrivning om dig själv. Jag byter typsnitt i rubriker i menyn och inläggen och själva texten i inläggen. Sätter in header och fast bakgrund. Leveranstid: Ca 2 dagar.

Medel-design. Allt som i "engel design" + en extra bild i menyn, menyn uppdelad i boxar, en bättre bakgrund med mönster (frivilligt!), jag kan skriva till en text på din bild i headern. Leveranstid: Ca 2-7 dagar.

Avancerad design. Allt som i "enkel design" och "medel-design" + extra bilder i menyn, en bild längst ner på bloggen, skuggor + jag kan fixa smileys osv till din blogg. Leveranstid: Ca 7-14 dagar.

Egengjord mall. I den här designen får du välja enkel, medel eller avancerad från de första delarna, bara att jag gör grundmallen själv så den är HELT unik. Leveranstid: Ca 3 veckor eller mer.

Jag har tyvärr inte den tiden jag behöver och därför får man vänta rätt mycket på sin design. Men har jag mer tid, så blir den klar snabbare! Beställer du på helgen har jag tid att sitta och pilla på kvällen, så då kan den bli klar på bara en dag! :) Så nu vet ni som mejlat, ni kan mejla mig på [email protected] och säga hur ni vill ha + uppgifter.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! skulle du vilja göra en design till min blogg?

Om det är för många som vill ha, så kan jag stå över men det skulle vara supersnällt!

Ska man skriva vilken design här?

Då skulle jag vilja ha Avancerad design om de e lugnt! Kram! <33

2011-10-28 @ 21:59:14
URL: http://emmapemmakung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0