Designtips: Ta bort den vita kanten

Ni vet som jag har, att mellan bilderna är det inget mellanrum, utan dem "sitter ihop" liksom. Jag personligen tycker det är mycket snyggare, så om du också vill ha som jag så är det jättelätt!
1) - Gå in på design -> Stilmall.
2) Gå till det här avsnittet:
.image {
border: 0px solid #ffffff;
background-color:#FFFFFF;
padding:0px;
margin: 0px 0px 0px 0px;
}
.image {
border: 0px solid #ffffff;
background-color:#FFFFFF;
padding:0px;
margin: 0px 0px 0px 0px;
}

Där det står Margin och 0px för mig på alla står det något i stil med: 6px, 2px för er. Ändra till det som jag har, 0px på alla. Då blir det inget mellanrum mellan bilderna ! :)
För att söka på just det avsnittet trycker du CTRL och F på samma gång, sen skriver du in ".image" så kommer du till det avsnittet. Hoppas alla förstod, mejla annars; [email protected] som vanligt. Pussar! ♥

Kommentarer
Postat av: olivia

nu är vinnaren av veckans blogg dragen, kolla in om det blev du annars kan du anmäla dig till den nya omgången här under :)

http://oliviiajonsson.blogg.se/2011/october/veckans-blogg.html#comment

2011-10-03 @ 18:07:53
URL: http://oliviiajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0