Do like a frog and jump on him

Känner mig fin på bilden, från idag.. Älskar dig, Saga Hessel Struwe ♥

Äntligen helg nu! Great, right? Skönt tycker jag! Har nyss varit ute och tränat i någon timme, superskönt! Brukar inte träna på fredagar så det var riktigt najs. Sitter nu och dricker kaffe latte, som jag har längtat efter hela dagen. Haha. Dagen gick fort, trots att det var min längsta dag. Fick även mina omdömen på schoolsoft idag, och allt såg bra ut! Kan nog visa er de senare. Men idag hände en skitrolig grej.. På rasten var jag och Saga lite busiga och gick utanför skolans område.. Ojojoj, coolingar! Så gick vi upp till bron och tågstationen och åt klubba. HAHA. Random som i lingonskogen. Men klubban var skitgod! Sen kom några killar och frågade hur gamla vi var, vårt nummer och vilken skola.. Vi berättade ju såklart allt, nooot. Haha, sen sa de till oss att de tyckte vi var skitsnygga, sen drog tåget. HAHA. Så jävla kult. Slutade 15.10 och då var jag lite social mot Elina och några andra från åttan i min skola på bussen. Najs. Och nu dricker jag min älskade latte. Så vi hörs mer ikväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0