En enkel outfit

Enkel outfit, mycket vitt. Eller överdelen. Men underdelen är lite mer färger. Plus det där armbandet, eller vad det nu heter. Skitsnyggt! Det blir alltid snyggt med ett baslinne under den "riktiga" tröjan. Sen tycker jag shorts ovanpå leggings är sjukt snyggt! Har alltid det om jag inte har jeans. Fint skärp till de där ljusa shortsen också. Allt blir kanske lite för somrigt, om man skulle ta bort leggingsen. Mest därför jag la till de annars skulle jag valt några vita också. Haha. Men armbandet och leggingsen är i alla fall lite höstiga. Egentligen är leggingsen rätt fula, men ändå coola på något sätt! Liksom sånt som ingen har på sig, då vill man ju ha det. Haha. Ville bara tipsa om en outfit om ni har lite brist i garderoben. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0