Felix i luren :d

Hej, har snackat tele med Felix i typ flera timmar.. Hjälp honom plugga lite, spelat Doodl Jump osv.. Haha. Riktigt roligt! Har även pluggat klart för kvällen och laddat magen med lite saft. Det är fredag imorgon! Bara jag som tycker den här veckan har gått otroligt snabbt? Otroligt snabbt verkligen. Redan fredag. Men det blir skönt, har en rolig helg framför mig! I alla fall skön, fast med mycket träning. Men det är roligt. Känner att jag vill få lite bättre kondition. Det funkar inte längre. Eller, jag kom ju 19/100 på sportsday, men ändå. Vill ju komma etta! Okej, jag ställer för höga krav på mig själv. Kan inte göra allt.
Imorgon kommer i alla fall uppdateringen inte bli bra, om jag inte hinner uppdatera från mobilen. Ska ju ha skola såklart, sen blir det hem till Saga och spendera kvällen där. Ska äta där också, mys! Men något inlägg ska jag väl kunna slänga in. Men resten av helgen blir det bra bloggning, så kika in då! :) Nu blir det här tråkigt att läsa, så nu säger jag, en stor fet PUNKT.

Kommentarer
Postat av: sofia sörensen

svar: tack så mycket sötnos :) blev jätteglad av din kommentar. sjukt fin blogg har du! älskar designen. kram

2011-10-14 @ 07:26:39
URL: http://avfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0