Festoutfit

'
Fick göra collaget i Picasa för mitt Photoshop har blivit konstigt.. Aja. Har börjat göra supermycket klädcollage de senaste dagarna! Tycker ni det är kul när jag visar "tipsoutfit" eller är det tråkigt? Eller är det nånting jag inte skriver om som ni vill? (: Allt för er!
Men de här kläderna som jag visar passar nog mest till fest. Jag gillar jackan och örhängena mest. Blusen var också jättefin. Byxorna var väl mest för att det var lite feststämning i de och väskan likaså. Men de var också snygga. Fast jag skulle nog inte passa i de där byxorna, fast de passar så sjukt bra på vissa! Då är det snyggt, om man passar bra i det. Annars ser det så jäkla fult ut. Haha. Men blusen är superbra för att den är lång, och det blir snyggt som festkläder. Vet inte varför men jag tycker det blir snyggast, om man har en kort jacka. Så den här outfiten är inte för vardag, men däremot supersnygg till fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0