Fredag

Hej readers, har inte kunnat blogga idag, men kom hem nyss. Tidigt jag vet, men känner mig lite sjuk och så, så det blir att vila så jag inte blir sjuk! Aja, har haft en rolig dag. Verkligen rolig. Först skola, sen drog jag och Saga till Vällingby. Världens peddo på tuben, euuuw. han satte sig vid oss, typ på mitt ben? Och bah "Jag sitta hääär aaa vaaa?", han var jättepackad.. Så vi sprang till nästa vagn och där var det en kille som såg ut som en tjej så då garvade vi supermycket. Haha. Sen var jag och Saga i Vällingby lite, sen åkte vi bara på tuben till Råcksta, Islandstorget och ja.. Lite randomställen. Efter ett tag drog vi hem till Saga igen, fixade lite dricka.. ;) Chillade ett tag. Sen åt vi, typ nån soppa och bröd? Asgott i alla fall! Efter det drog vi ut och träffade några killar, typ Elliot, Jesper och några mer. Rätt så fun. Var heeeelt borta och superflumm bara, typ ramlade på marken och ja.. Hehe. Men nu är jag hemma! Och skulle bara säga, TUSEN KYSSAR TILL SAGA HESSEL HON ÄR MIN.♥

Kommentarer
Postat av: korv

ÄLSKAR DIG BRUDEN,GLÖMMER ALDRIG! <3

2011-10-15 @ 12:00:47
URL: http://hsaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0