I wearing this...

Haha usch vad mina ben ser fula ut på bilderna.. Men dagens; Jeans - Crocker l Skjorta - Gina Tricot l + Uggs & Helly Hansen höst/vår-jacka.
Nu är jag hemma! Har druckit kaffe och pluggat lite. Men NO-provet kommer gå åt helvete. Har massor att blogga om idag så det blir massa inlägg har jag tänkt ! :) Roligt tycker ni.
Dagen var chill. Men gick fort och sånt uppskattas när det är måndag. Vi hade engelska, franska (bläää), matte & svenska. Alla ämnen gick bra, till och med matten! ;o Vi höll på med algebra och så, rätt kul faktiskt. Till lunch blev det fiskbullar. Jag & Saga körde somvanligt på bara ris, hehe.. Men skolans ris är gott faktiskt. Sen blev det såklart en liten powernap på lunchrasten och en massa garv när jag spelade kort med Tilde, Jacinta, Saga, Diana, Frida, Catrin & Didrik -.- Haha. Men nu ska jag bara ta det lugnt, sen äta middag och sen på träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0