Jag smälter när du ler.

Bjuder på en galet ful bild. Ska ladda in bilderna snart. Ska snart äta. Usch, sen måste jag plugga NO. Det stod inget betyg på mitt prov. Bara ett fucking "Sorry, RETEST." Jag fick F. F. Fatta, underkänt. Det har aldrig känt. Jag började gråta på riktigt. Men det var typ 10 andra i min klass som fick F, för min idiotiska NO-lärare. Sen fick jag värsta PMShumöret och typ hoppade på bordet, slet sönder min Science-bok och drog i mina egna bhband. Asså åh. Men efter skolan mötte jag upp min älskade Moa, vi drog hem till Felix. Vi gjorde ingenting speciellt, bara pratade. Men det var så jävla underbart. Åh jag har saknat livet. Men nu ska jag äta, puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0