Jobbiga saker..

När man har bestämt att man ska träffa nån, sen orkar man inte! Haha, det låter ganska konstigt.. Men på morgonen är man jättetaggad på att träffa den personen, när den långa skoldagen är slut kanske man inte är lika sugen längre.. Och jag tycker det är skitjobbigt att säga det till en person, om jag inte orkar.. Känns så taskigt! För ofta är man ju trött osv efter skolan, men ändå jobbigt att säga det tycker jag..
Att ALLA kläder är för stora! Omg, så jobbigt! Haha. Vad man än köper liksom. Ingenting sitter tight typ. Oftast är det mysigt med stora kläder men liksom på fest osv, inte så snyggt! Haha. Fast jag kan leva med det.. :)
När affären inte har det man vill ha. Grymt jobbigt! Stora problem alltså. Men om jag ska köpa tuggummi, så har jag ställt in mig på smaken jag vill ha, det liksom vattnas i munnen.. Haha. Och sen går jag den mödosamma promenaden på en heeel kvart ner till närmaste affär utan surrande flugor och så finns inte sorten man vill ha. Grymt jobbigt.
Tråkiga grejer i skolan. Ett ämne kan verkligen förstöra ens dag. Som på torsdagar, vi har en bra skoldag då, men så har vi NO teori! Det måste vara typ världens tråkigaste ämne. Då blir plötsligt hela dagen jätteseg när man tänker på att man ska ha det ämnet och när man har det blir det ännu värre för att det går så segt. För annars är skolan rätt kul :$.
När något går sämre än vad man förväntat sig. Åh, också grymt jobbigt. Om jag har träning och jag bestämmer mig för att kunna sparka baklänges och få till världen smash på spaden.. Och jag verkligen vet att jag kan för jag kunde det förra gången.. Och så går det inte! Gah, vad sur man blir på sig själv då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0