Men det var ett jävla tjat om korta tåg, stickan

Lite random bilder med Instagram från dagen. Mehehhe, jag hade inget smink idag. Fett stolt som vågade gå ut så! Haha, jag låter som en fjortis. Men på riktigt. Jag är så ovan att inte ha smink. Kom hem nyss, har bara slängt i mig lite lax och risotto. Mumma. Jag och Saga dunkade musik och tågluffade som vanligt. Idag blev det Åkeshov, Alvik, Råcksta, Islandstorget och T-centraeln. Haha. Sen köpte jag 5 klubbor och en latte också. Normal brud! Men en grej som var så jävla kul, jag och Saga skulle såhär gå av i Vällingby.. Sen var vi där, jag satt och kollade ner i mobilen och Saga var cp som vanligt så hon fattade ju inte att vi var framme. Sen började tåget rulla och jag såg skylten där det stod "Vällingby". Jag fick damp. Saga sa att vi skulle gå av vid nästa, alltså Råcksta. Så skulle vi gå av där men vi gick åt olika håll, och jag trodde Saga satt kvar för hon är efterbliven så jag gick och kollade men då var hon inte där, så såg jag henne på perrongen så jag skulle springa ut, mne då stängdes dörrarna! Jag letade efter den här knappen så dörren öppnas men jag hittade inte den -.-. HAHA, så då åkte tåget och Saga stod kvar. Jag åker inte den linjen så ofta så jag visste fan heller vart jag var. Fick lite smått panik. Sen hade jag ingen teckning på mobilen, och när jag kom fram var det bara massa fyllon där. Men då såg jag tåget till Hässelby Strand, så jag tog det, och sen mötte jag upp Saga.. Hon berättade att det var ett peddo på stationen hon var på ;s HAHHAHAHA så sjukt kul. Sen snackade vi lite och gick runt på Hemköp som de idioterna vi är. Nu ska jag hoppa in i duschen, så jag varnar för naken brud i vardagsrummet om 1 minut, SE UPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0