Min näsa är röd

Har gjort mit iordning nu. Har plattat håret, sminkat mig mm. Gjort mig fräsch! Sitter nu och chattar med Saga och ska snart slänga i mig lite mat. Sen bär det av! Haha, jag skojade.. Men då ska jag åka. Tror jag ska äta pasta eller något sånt, vet inte vad det blir. Sitter även och laddar ner lite appar till min kärlek. Haha, jag är beroende av min Iphone. :) Så det är dagens planer! När jag kommer hem blir det väl duschen, och lite NO tror jag. Innan det blir fest, ikväll ju! Ganska taggad, trots min förkylning. Så ikväll blir det massa garv, kanske någon skräckfilm och vräka i mig mat och efterätt som gäller. Det låter bra! Vi hörs sen då, HUGS


Ganska ful bild, från nyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0