Mina 5 favoritoutfits!

1) Mjukisbyxor och t-shirt. HAHA. Mobba inte. Men det är min favoritoutfit. Kanske inte på fest, haha. Men hemma. Så jävla mysigt att gå runt i det. En pösig t-shirt och stora mjukisbyxor. Om det är kallt inne så har jag lugnt min Peak Performance eller Baghera-tjocktröja. MYS!
2) Jeans och lång, snygg tröja. Mina Crockerjeans i så fall, typ de enda jeansen jag gillar.. Hehe. Men en lång, mysig tröja till. Eller typ ett linne och en lång, stickad tröja. De flesta tröjor är stora för mig så det är myyysigt! Fast ibland blir det bara jobbigt att allt är för stort. Men oftast mysigt. :)
3) Leggings, shorts och magtröja. Åh, också fint! Enkelt att slänga på sig om man varierar färgen på leggingsen och shortsen. Brukar mest variera mellan mina beiga shorts och mina jeansshorts. Men sen har jag massa tygshorts, röda jeansshorts och några liknande mina beiga, typ avklippta chinos liknande. Haha. Men sen ska man ha nån magtröja, eller på vintern blir det mest med en stickad tröja som är kort. Långa tröjor är fult till shorts..
4) Träningskläder! Okej, inget man går runt med på stan direkt men jag trivs jättebra i mina träningskläder. Jag har ju mjuka shorts ner till knäna ungefär, och sen halvpösig tröja som jag fick av mamma från Word Class när jag var typ 7 år.. Den passar mer på längden nu men är fortfarande lika på bredden. HAHA. Men de kläderna har jag oftast på träningen, trivs super i dem!
5) Lång blus och tights! Jag KAN, verkligen inte gå runt i tights och kort tröja. För att jag hatar mina ben typ. Så försöker oftast dölja de när jag går i tights. Töntigt, jag vet! Måste försöka börja gilla de. Men jag hatar de. Haha. Men whatever, om man har en lång blus och tights så blir det skitsnyggt! Speciellt om man har en färgglad blus. Skitsnyggt, som sagt.
En av mina favorittjocktröjor. Så mysig, och stor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0