Mina Iphoneskal

Klippte ihop ett "collage" i photoshop jättesnabbt. Bara för att kunna visa. Bilderna är från Google, jag hittar inte mina skal så kunde inte fota de. Sen är ju skalen för Iphone 4, men bilderna visar ju Iphone 3GS typ. Men whatever. Ni ser i alla fall färger osv. Jag har somsagt ett ljusrosa mjukt, alla andra är hårda och se är mörkrosa, grå, grön och vit. Så jag har inte så många men ska köpa fler snart. Just nu har jag det gröna på. Det är lite mörkare än på bilden. Och förlåt för den dåliga klippningen, haha. Förresten, tack för tipset  att blogga om det här Klara! :)

Kommentarer
Postat av: Klara

Tack för du gjorde ett inlägg med det i :)

2011-10-13 @ 15:31:21
URL: http://klaralivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0