Misslyckad dag

Life sucks just nu. Stort missförstånd på NO:n idag, ingen fattar när vår lärare pratar turkiska så jag hade sagt att vi inte fattar, då är han jätteseriös och säger att jag måste gå på extralektion i NO varje tisdag i en timme? Never att jag gör det, dream on alltså. Jag är inte ens dålig på NO? Så då skällde jag ut min lärare och behöver inte gå. Sen efter skolan skulle jag och mamma åka och köpa jacka, och jag blir så sur för att XS blir som värsta huset på mig. Alltså damp. Så vi letade jacka i 2 timmar, sen hittade jag en superfin från Race Marin, som jag fick. Blev glad då såklart, men sen blev jag yr i skallen och mådde illa. Så kunde inte gå på träningen. Alltså åh, var så sjukt taggad på att träna. Sen är statistiken i botten och jag var så sjukt ful idag för mitt smink bara rann när jag började gråta på NO:n och Diana fick springa ut från lektionen med mig och hålla om mig och jag bara stog och skrek. Jävla psykbryt alltså. Sen har jag varit mer onöjd med mig själv, alltså jag brukar vara onöjd med mig själv men mindre än idag. Asså usch, vilken skitdag. Skulle bara vilja hoppa in i nåns famn nu eller bara dö. Förlåt för deppinlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0