New in from H&M

T-shirt - 30 kr, rea! Skulle kostat 150 kr. Ögonskuggor - 50 kr.
Blev rätt nöjd. Liksom tröjan kanske inte är världens finaste, men den var billig. Sen är den vit också och det passar ju till det mesta.. Kommer säkert använda den nån gång i alla fall.
Vet att uppdateringen suger balle men jag mår ju inte så bra just nu. Men det går uppåt. Tack vare mina fucking underbara vänner och föräldrar. Jag älskar er så jävla mycket. Dagen har varit rätt bra, fast jag var så jävla trött. Gick och la mig halv nio igår och gick upp typ tio i åtta. Ändå är jag så sjukt trött. Blir nog att sova tidigt idag igen, sen en lång skoldag och sen ett efterlängtat HÖSTLOV. Ska nog träna imorgon också. Cool jag är. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0