NO-uppsats

Håller på att skriva nu, till NO-uppsatsen. Det går bra faktiskt! Jag ska somsagt skriva om Steve Jobs, som skapade Apple. Det är kul att skriva om honom faktiskt, kan ju redan rätt mycket om Iphone osv så det är kul! Mycket roligare än att skriva om typ den som uppfanna glödlampan.. Haha. Jag har ju tre veckor på mig i och för sig, men om jag blir klar till ikväll eller så, då har jag inget att göra på NO-lektionerna.. Så då kanske jag får håltimme! HAHA. Ska inte drömma om för mycket här. Jag får säkert något extrajobb då. Men ändå, känns alltid skönt att vara klar! Plus att jag älskar att skriva, speciellt på engelska. Så jag ska nog göra klart den nu. :) Det känns som att jag kommer få bra betyg på den här uppgiften också, så det är ju bra! Han sa att två sidor med bra fakta ger typ MVG, så jag satsar på två sidor.. Kan inte vara så svårt, om jag bara kämpar lite. För jag är inte bra på NO och är inte bra på att skriva "NO-fakta". Men jag försöker, bra betyg i NO jag kommer!

Kommentarer
Postat av: Felicia

hur fixar du så att rubriken e i mitten? ;)

2011-10-20 @ 22:29:33
URL: http://fsjunnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0