Omdömen

Jag skriver inte precis exakt det dom skrev, utan jag förenklar orden lite så ni fattar.. ;) Mina lärare älskar att prata "viktigpetter-språk". Haha.
Bild: Är mycket aktiv under lektionerna och når målen mycket väl. Visar stora framsteg.
Svenska: Skriver mycket bra och det var en  fröjd (mycket roligt) att läsa Martinas självbiografi.
NO teori: Visar stor utvecklingspotential och lämnar in läxor i tid. Hade dock svårt att koncentrera sig i början.
SO: Är mycket aktiv under lektionerna och koncentrerar sig mycket bra. Har mycket bra att säga.
Gympa: Är väldigt entuastisk och visar stor utvecklingspotential. Koncentrerar sig mycket bra under genomgångarna och har en trevlig attityd.
Franska: Förstår det mesta väldigt bra, behöver dock öva på de franska siffrorna. (Haha).
Engelska: Koncentrerar sig mycket bra, skriver väldigt bra och förstår allting i en hög grad.
Matte: Om Martina får lite uppmuntran när vi börjar med något nytt arbetar hon självständigt väldigt bra. Arbetar även bra i grupp, om Martina bara tycker det är roligt så är hon väldigt duktig.
Översatte till svenska somsagt och gjorde språket lite lättare.. Så jag blev rätt nöjd med mina omdömen. Sen i jul får vi ju våra betyg också, najs :) Fast jag vet ju vilka ämnen jag kommer få A i..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0