Outfit för eftermiddagen och kvällen

Jeans - Crocker ♥ l Stickad tröja - H&M ♥ l Lång kofta - Gina Tricot ♥ l
Outfit och facelook.. Och ja, jag är osminkad. Men bara för mitt "onda öga", och jag vill liksom inte ha mascara & kajal på ena ögat och inget på det andra.. Pappa tyckte det skulle se bra ut, det är ju ändå Halloween sa han. Tack älskade fader! :D
Förresten, vet ni vilket märket Crockers minsta storlek på jeans är? För jag ska köpa nya men ska nog köpa en mindre waste än i de jag har på mig.. Men jag kanske har minsta storleken ;s Skulle bli glad om nån som vet kan kommentera! :D
NU BÄR JAG AV TILL STADEN..

Kommentarer
Postat av: Klara

Hej!



Jag är också ett stort fan av Crocker <3



Inte för jag vet vilken storlek du har men dom finns i ganska små storlekar :)



//Klara

2011-10-29 @ 17:52:31
URL: http://klaralivet.blogg.se/
Postat av: ROBIN HOOD - Humor videos & Design

snyggt! hur orkar du fota outfits hela tiden? eller är det bara ibland du gör det? :)

första gången jag är inne på din blogg nämligen :)

2011-10-31 @ 22:00:05
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0