Periodic table, elements, compounds

Sitter och pluggar inför NO-provet imorgon. Ska ju ha omprov, och vara där klockan 8. Kanske inget man skulle tacka nej till när vi har en fet sovmorgon på just måndagar men aja, får väl hoppas att jag inte behöver göra omprov någon mer gång då! Har även lyxat till det med en kaffe latte, haha mums.. Absolut inte likt mig, eller? Haha. Toppade även med kanel, åh så sjukt gott. Så snart ska nog pappa förhöra mig till provet, sen ska jag nog plocka upp lite på mitt rum och göra något vettigt. Kanske bestämma kläder till imorgon och platta håret för just nu ser det ut som en rishög.
Ska sova tidigt ikväll för jag tror nog att mina kompisar är rätt så sura på att det enda de får höra från mig är "jag är så jävla trött", varje dag. Haha. Jag ska bättra mig! Är riktigt trött så det skulle inte sitta fel att sova lite mer än vanligt.
Och imorgon då? Efter skolan har jag ju träning. Kanske stannar lite vid skolan och hänger (oj vad cool jag är!) med mina coola kompisar. Så får det nog bli! Och sen på kvällen ska jag göra alla läxor, så jag slipper tänka på det under veckan. 3 läxor den här veckan & inget prov. Kan det bli bättre liksom?
Bild på latten:

MÖMMA.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0