Pippitröjan

Kärlek. Jag älskar den här tröjan. Varm och gosig, passar till det bästa. Enda minus är att de är ganska korta, eller jag kan inte ha S, för då ser det ut som ett tält på mig typ.. Men minsta storleken är så himla kort så då måste man ha nåt under för det är jättefult att ha en tjocktröja utan nåt under om den inte är jättelång. Men jaja, den är skitfin i alla fall. Vill man ha en äkta får man åka till Gotland.. Men annars finns de på Gina Tricot i en "wannabevariant", där kostar de 399 tror jag.. Värt priset! De finns i grönt, vitt & blått. Jag har en vit då jag tycker de är snyggast.

Kommentarer
Postat av: Amy Shi

Jag bara undra vart du köpt den dära tröjan, snälla svara! :)

2011-10-06 @ 22:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0