Planer för hösten/vintern

Bild från idag vid bussen!

Ni kanske vill veta lite vad jag ska göra i höst/vinter! Nu är det ju verkligen höst, snart november till och med! Det är helt sjukt vad tiden går snabbt. Känns som att skolan började nyss, haha. Men på höstlovet blir det ju Frankrike! Så sjukt mysigt och underbart. Åker med familjen och så. :) Vi ska nog bara njuta av god mat, se Frankrike och göra spännande saker.. Som typ Eifeltornet och Parisehjul och så. Skitkul! Efter höstlovet är det ju inte många veckor till jullovet. Innan jullovet ska jag satsa på skolan och kickboxningen. Det är det jag vill komma nånstans med. Ridningen är mer som en hobby just nu, har tappat intresset för det mycket, får se hur jag gör. Men kickboxningen vill jag utvecklas med! Så det ska jag satsa på. Och försöka få minst B/VG+ på alla prov, men MVG på de flesta. I jul tror jag släkten kommer, ska skriva önskelista snart. Tror jag ska önska mig mest smågrejer, eller kanske Photoshop Elements 10.. I don´t know. Men kanske One Piece (en till, har ju redan en men vill ha den med USA-flaggan), presentkort, pengar, allt sånt. Så julen ska bli jättemysig! Ska nog mest vara med kompisar och sen blir det nog Dalarna på nyår, som vanligt. :) Vi brukar åka till min morbror/kusiner och så.. De har hästar så jag rider hela tiden där. Haha. Sen ska jag såklart fota! Några som har undrat, men just nu är min kamera på lagning. Det var något fel med den, jag vet inte riktigt vad men med skärpan typ, och så lät den jättekonstigt ;s Så det är min hösttermin, ska bli skitkul. Hur blir eran?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0