Randomtest

Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Då kan Elina bli riktigt sur och tycka att hästarna är riktigt dumma. HAHA , från "Torsdagar med Sigge".
Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En grön vägg.
Vad var det senaste du såg på tv?
Idol, i fredags.
Utan att se efter, gissa vad klockan är:
15.43 - Den är 15.51, haha.
Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Musik.
När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Nyss, var och handlade med mamma och pappa. KUL.
Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen?
Facebook och bloggar.
Vad har du på dig?
Mjukisbyxor och magtröja.
Drömde du något inatt?
HAHA, jag drömde om Felix.. :$
När skrattade du senast?
På Ica för ett tag sen, haha.
Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Fula tavlor, bokhylla och lite mer tavlor.
Har du sett något konstigt på sistone?
Jag kollade mig nyss i spegeln!
Vad tycker du om den här utmaningen?
Väldigt tråkig.
Vilken var den senaste film du såg?
Nån skräckfilm som jag stängde av för det var för mycket blod och zombies :$
Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
SHOPPA massor.. Haha, och resa någonstans.
Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag har aldrig flyttat.
Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Att folk kunde sluta vara utseende och kroppsfixerade. Det är så jäkla jobbigt att det enda man hör är "vad ful jag är" eller "vad tjock jag är!" eller "fan vad smal du är!". Gah, drygt.
Tycker du om att dansa?
Hiphop street är skitkul, ska nog börja på det igen! :)
George Bush?
Vem är det? ;ooo'
Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Alltså jag är seriös nu, om det var en kille skulle han heta Ernst. Hela seriöst. Tjej, hm.. Paulina är fint, eller typ Ebba.
Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Ge mig värme! Haha.
Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Asså va?

Namn:
Martina Brandt
Födelsedag: 13 september.
Hemstad: stockholm.
Ögonfärg: Grön, blå.
Hårfärg: Blond, fast jag färgar ju. Men egentligen är jag blond! :)
Höger/vänsterhänt: högerhänt.
Är dina föräldrar skilda: Nej ,som tur är!
Det första du tänker på när du vaknar: att jag inte orkar gå upp.

FAVORIT:
Person:
Mina bästa vänner.
Glass: Magnum.
Godis: MÖRK CHOKLAD. Eller sura godisar.
Nummer: 5, eftersom att det var den bästa åldern.
Tuggummi: Extra.
Årstid: Sommar. Fast jag gillar typ alla. Men mest sommar såklart.
Doft: Vanilj. Eller nybakta bullar.. Eller hästlukt! Haha.

VÄNNER OCH LIVET:
Vad vill du bli när du blir stor:
Fotograf.
Vem utav dina vänner är högljuddast: Alla är typ lika.
Vem får dig mest att skratta: Saga och Ellen, omg..
Vem är blygast: Känns ju skitsnällt att skriva ut.. ;)
Värsta känslan: Tänker inte skriva ut det här.
Vart vill du bo i framtiden: I nåt annat land!
Varit kär: ja.
Blivit dissad: yes. 
Tänkt på självmord: Ja.
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: gjort många dumma saker, gör fortfarande! :D
Varit på scen: ja, haha flera gånger.. Blandannat när jag skulle brottas med Martin.. Öh ni vet den här kända brottaren som var med i Let's Dance? ;)
Retats: Vem har inte? ;o

DU:
Svär:
Omg, det enda jag gör!
Tror på dig själv: Oftast har jag sjukt bra självförtroende.
Sjunger i duschen: Jag brukar göra egna låtar i duschen, haha.. Alla vet ju att jag är grym på att sjunga också!

KAN DU:
Gå ner i splitt:
Hatar gymnastik, nääääe.
Vissla: Nej :$
Blåsa en bubbla: Bara i munnent, HAHA.
Dansa: Jadå.. :)

SENAST DU:
Vem var den senaste pesonen du nudade:
Mamma i think.
Pratade i telefonen med: Felix.
Kramade: Didrik tror jag..
Skällde på: Min katt! :D
Skrattade: idag.
Grät: igår kväll, hehe :$
Tuggade tuggummi: yesterday.
Drog ett skämt: Igår kväll , ingen skrattade -.-
Test taget av sötnosen Mira!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0