Ridkläder

Fråga: Hej! Jag vet att du rider och det gör jag också men jag har jätteproblem med att hitta ridkläder som passar mig och min stil.. Tycker inte ridkläder är så snygga men du har ju alltid snygga kläder, till och med i stallet! Så jag undrar om du kanske kan berätta lite.. Kram
Svar: Hej anonym! Haha aww, tack så mycket! Jodu, vissa ridkläder är riktigt fula det håller jag med om. För det mesta handlar jag mina ridkläder på Hööks, en riktigt bra hästaffär som finns lite överallt. Jag handlar i Upplands Väsby som ligger närmast mig. Så om du bor i närheten så rekommenderar jag den, superbra!
Sen har jag för det mesta nån slapp t-shirt från typ Gina eller nåt (billigt skit haha) och någon tjocktröja utan luva, det är regel i mitt stall att inte ha luva när man rider.. Så japp.
Ridkläder är ofta normala i storlekarna, det är ju 146-152 tex.. Alltså som man har på kläder om man skulle handla på barnavdelningen :$ I alla fall som jag gör, men jag är ju inte så stor heller, så dem flesta kanske handlar andra storlekar.. Jag vet inte. Men hoppas du fick ditt svar, annars kan du mejla till [email protected] och räkna med svar samma dag ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0