Saga Hessel

Jag bjuder så sjukt på bilden. Saga skrev ett inlägg om mig på sin blogg, så vill också göra det. JAG ÄLSKAR DIG. Vi har känt varann i många år nu, bråkat, skrattat, gråtit, ja fan allt tillsammans. Du betyder så otroligt mycket. Du är inte som alla andra, man kan snacka med dig och du förstår mig. Får rysningar på riktigt, för jag är så glad att du finns i mitt liv. Satt och log när jag såg texten du skrev till mig, varje ord jag får av dig är som en stjärna på himlen. Alla minnen vi har tillsammans, sen trean har vi känt varann. Så jävla glad att vi både började i samma ridgrupp, och sen till det här. Vi bråkade massor, i nästan ett år. Fjortisar samma period, så jävla kul haha. I somras när vi bråkade, skulle vi börja i samma klass. Mådde så dåligt över det då, men det är fan det bästa som har hänt mig. Man kan bara inte vara sur i ditt sällskap, man börjar skratta vad som än hänt. Och man kan snacka med dig om ALLT. Du fattar vad jag än säger, bara jag tänker fattar du vad jag ska säga. Samma skitdåliga humor, allt. Vi är ju fan som tvillingar, exakt lika blonda och exakt lika dumma i huvudet. Du är en av de bästa vänner jag någonsin haft och jag kommer aldrig, aldrig släppa dig. För en dag utan dig, då är hela livet förstört. Jag älskar dig Saga Hessel Struwe. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0