Sanningar!

Jag älskar App Store! Haha, jag laddar ner appar typ hela tiden. På min Iphone har jag 5 sidor fulla med appar. Helt sjukt egentligen. Det mesta är spel, jag älskar "hoppspel", hehe.. Och fotoappar, typ Instagram och sånt. Sen musikapparna, träningsappar är ju bra att ha, lite sånt här typ SL, Waynes och sånt.. Men jag sitter nästan varje kväll och checkar App Store, för att se det senaste och ladda hem det bästa. Sån är jag!
Jag kan inte sitta stilla en hel dag. Om jag inte ska träffa någon går jag ut och springer, tränar osv för jag kan inte sitta stilla en hel dag. Har jag varit i skolan kan jag absolut inte bara komma hem och kolla på tv, jag måste göra nåt.. Annars blir jag så degig och konstig, haha. Därför passar det mig bra att träna så mycket som jag gör. Jag kan verkligen inte sitta stilla, har alltid massa energi på lager.
Jag tycker jag är snygg utan smink! Många säger att de är jättefula och så utan smink, och de kan verkligen inte gå ut utan smink. Men jag tycker jag är jättesnygg utan smink! Kanske inte min hy, den är så ojämn.. Så foundation är jag ju snyggare i än utan. Men mascara, kajal osv kan jag klara mig utan om jag vill!
Jag har lätt för att bjuda på mig själv. Om någon lägger upp en bild på facebook när jag sitter på toaletten, pussar ett träd, är oförberedd osv så tycker inte jag det gör nåt. Jag kan också gå runt och skrika och sjunga jättehögt (Alltså inte sjunga seriöst, haha) i stan osv för jag tycker man ska kunna bjuda på sig själv. Det är ju roligt när folk stirrar! Har de aldrig sett någon ha lite kul förut eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0