Svar på tal!

Så ser den ut! Källa.

Fråga: Vad är en fjärrutlösare?
Svar: En fjärrutlösare underlättar väldigt mycket, speciellt till självporträtt. Istället för att ha självutlösare och behöva ställa in skärpan (som är skitjobbigt när man fotar sig själv), så har man som en liten "fjärrkontroll" fast till kameran och inte till tv:n i handen. Man ställer sig framför kameran och trycker på knappen på fjärrutlösaren. Då blir det som att fotografen trycker på avtryckarknappen och modellen står framför kameran. Liksom, då hittar den skärpan rätt! Förstår du som undrade? Om inte, mejla till [email protected] så ska jag försöka förklara bättre.
Ni vet att jag egentligen vill att ni mejlar min bloggmejl ang frågor: [email protected] om du inte har någon blogg. Men vissa frågor svarar jag på ändå, men långt ifrån alla. Så du som undrade hade tur :)! Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: jag som undrade igen!<3

tack så jättemycket för svaret! Förstår precis nu1 det verkar bra. haha puss <3

2011-10-01 @ 22:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0