Svar på tre frågor



Anonym
om En bild på mig osminkad:
HAR DU HELT LÄMNAT MIRA ELLER? du skriver bara om Saga och Felix, vad har hänt med Mira?

Svar: Haha, chilla! Jag och Mira är inte kompisar längre, det funkade inte mellan oss. Och vem är du? Du har inte med det att göra, jag känner inte ens dig? Ta det lugnt herregud.

Anonym om En bild på mig osminkad:
Hejsan!
Skulle du kunna göra ett litet snabbt inlägg om hur man ändrar hårfärgen på gimp?
Kram!

Svar: Jag använder faktiskt inte Gimp alls längre! Har gått över till Photoshop nu som är mycket bättre. Men man kan göra på olika sätt.. Det enklaste sättet, som jag brukade göra på, vad att bara ta den hårfärgen man ville ha, minska opaciteten till ca 40 eller så, och sen bara måla. Prova dig fram.. :) Kram!

Foki om Veckans app!:
Hej Martina! Du inspererar mig med din blogg! Jag bloggar ju själv så jag vet hur tufft det kan vara! Men fortsätt som du gör så kommer du gå långt! 
Fick tips om din blogg! Ska länka på min blogg!

Men vad är hela ditt namn?

Svar: Haha, hej peddo! Varför skulle Foki kommentera min blogg? Är du helt störd? Jag går inte på sånt skit, jävla peddo. Sluta läs min blogg, och hela mitt namn får du aldrig. Passa dig, jag går på kickboxning.. Haha. Förresten, är det kul att lura tjejer? Vilket liv. Blir så sjukt irriterad. Dessutom har jag nyss flyttat, rätt långt också.. Så det är ju bra! Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0