Tröttnat

Jag börjar verkligen tröttna på min design! Har ju knappt gjort någonting på den. Och mitt typsnitt + rubriker blir så fula. Vet att det är lätt att ändra men då vill jag ändå bara ha en ny. Sen börjar det bli tråkigt att bloggen är så bred. Det är snyggt ett tag, sen blir det fult! Men jag har ingen tid och ingen fantasi. Alla designer blir likadana och jag är laaat när det gäller designer. Norma kanske ska fixa en åt mig, men jag har varit så långsam att mejla henne så hon kanske har gjort till nån annan. Men jag hoppas hon gör till mig för hon är superduktig ! (: Men om jag gör designen själv, har ni några tips? KOMMENTERA!


Tillexempel Mira, har en supersöt design! :)

Kommentarer
Postat av: Mira

Gulle! Tackar tackar, är själv inte så nöjd med min nya men kul att du gillar den sötnos !

2011-10-20 @ 21:05:37
URL: http://photobymira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0