Tyst i mitt hus

Gästerna har precis gått. Har haft en superkul kväll! Har nyss druckit en stor kopp kaffe också. Trodde gästerna skulle stanna längre så jag ville pigga på mig men då gick dem. Haha, smart! Nu kommer jag inte kunna sova på ett tag. Och jag som ska ut och springa + plugga hela dagen imorgon. Kanske ska träffa Saga en stund på kvällen/eftermiddagen också. I hope so!♥
Men till kvällen, som var riktigt fun. Först kom gästerna, då drack vi somsagt massa cider, mumma. Och åt lite snackas. Som salta pinnar och ostbollar. Sen blev det middag, vi åt älggryta och nåt mos med palsternacka i. Rätt så gott faktiskt. Efter maten snackade vi ett tag och körde sanning eller konka. Bara liiiite strul.. Haha. Sen drog vi ut ett tag, runt 10-11-tiden. Sen busplingade vi på ett hus. Det var så jävla läskigt! Det kom upp en asläskig gubbe i fönstret, sen öppnade han dörren! Vi sprang därifrån, sen vände vi oss om och kollade, då sprang han efter oss och bah "Kom hit!" , så jävla läskigt. Och både Svampen, Jennifer & Emmie har ju astma så ja.. Det gick ju sådär lagom bra att kuta hem till mig igen. Men han fick inte tag i oss i alla fall. Sen vid 12-tiden drog vi ut igen, och när vi gick förbi huset öppnade han dörren och kollade ut och skulle springa efter oss igen! Alltså jävla peddo. Så då sprang vi hem igen. Och en sista gång vid 02-tiden nu för typ 45 minuter sen gick vi bara ut lite igen i vinterjacka, mössa och Uggs.. Usch, så kallt nu! Men kvällen var riktigt lyckad somsagt. Nu ska jag borsta tänderna, tvätta bort allt smink och hoppa ner i sängen min. Puss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0