Utvecklingssamtal

Utvecklingssamtalet gick bra, min mentor sa att jag behövde svårare uppgifter för att det var för enkelt för mig i typ alla ämnen ;$. Haha. Och att jag hade stor utvecklingspotential i matte och NO ??!!! Say whaaaat. Men hon sa att alla betyg redan var jättebra, och att jag behövde "hoppa upp en ribba" och jobba med svårare grejer.. :) Så jag är nöjd! När vi varit på samtalet fikade jag me familjen på nåt ställe, jag tog varm choklad bara :) Nu ska jag snart ut och möta denna underbara brud;
Bjuder på bilden, love you!

Kommentarer
Postat av: Filippa Olofsson

Sv; Haha, kul! :D Det är bara att du mailar mig, blir skita glad när jag har bloggläsare som vill prata! :D



kram!

2011-10-25 @ 18:55:06
URL: http://filippao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0