Vad har hänt?

Bild från februari 2011.

Lovade ju att uppdatera den här kategorin, många har önskat det så jag ska berätta hur det är just nu, typ.
Just nu är det helt okej. Det rullar på med skolan, oftast alla rätt på proven och det känns ju.. Väldigt bra. Men har dessvärre hamnat i en period där jag hatar mig själv. Inte hela mig själv några delar. Och jag kan inte säga vad för det låter säkert skumt för er men det är hemskt för mig. Så ibland blir jag väldigt ledsen över det, har "ångestdagar" som kväver mig. Men annars mår jag bra. Jag har riktigt snälla vänner som jag älskar över allt annat, en blogg som växer, bra betyg i skolan, det går bättre än någonsin på kickboxningen och rätt bra i ridningen. Jag ska försöka se det positiva när jag har mina svarta dagar. Så just nu vinglar det. Men jag är inte tillbaka. Aldrig tillbaka dit. Fan heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0