Visste du det här?

Vi har inga matteböcker i skolan. Vi leker lekar, jobbar på papper eller kollar på film. Man lär sig mycket mer då!
Jag gillar inte att läsa böcker så mycket. Eller, det ska mycket till för att jag ska gilla en bok mycket.
Jag har många kompisar, vilket jag är väldigt glad över! Alla är superfina & snälla, jag älskar de mest av allt.
Jag älskar att ta egobilder! Haha, gör det hela tiden. Var jag än är. Helst med camwow eller instagram.
Om jag ska ha prov eller något viktigt i skolan dricker jag alltid kaffe på morgonen. Det går bättre för mig då!
Jag älskar killkompisar. Det klart jag älskar mina tjejkompisar också, men det är en helt annan grej med killar.
Jag älskar att shoppa! Men jag hatar att spendera pengar, fet ångest var namnet.
Jag dör för att få känna känslan efteråt man tränat. Haha, okej låter lite stört men den känslan är bara... MUMS.
Jag älskar att kramas & pussas! Hihihihih, så mysigt.. ;)
Min engelskalärare är lika galen i Waynes som jag. Man skulle skriva om sitt favoritcafé i Stockholm, jag skrev om Waynes.. Sen, under betyget på texten så skrev hon "I love Waynes to :)!" Haha, gulligt att läraren skriver det!
Jag är duktig i skolan. Haha, skrytapa. Men har över godkänt i nästan alla ämnen, och några MVG/A också.
Jag älskar att åka buss på morgonen, man hatar det på eftermiddagen. På eftermiddagen vill man liksom bara hem, men på morgonen är det skööönt för då hinner man liksom tänka.
Jag pluggar 1000 gånger bättre hemma än i skolan. Vet inte bättre, men kan koncentrera mig bättre hemma. Ändå har vi jättebra och lugn arbetsro i skolan!
Jag älskar typsnittet "Times new roman", om jag skriver noveller använder jag alltid det. Haha.
Jag är verkligen aldrig, aldrig blyg. Kan göra vad som helst och snacka med vem som helst helt öppet. Gillar att bjuda på mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0