Visste ni detta?

Jag har svårt för att vara nöjd med mig själv. Får jag inte A på ett prov är jag inte nöjd. Är byxorna inte min stil är det plötsligt mina ben som är fel. Är jag inte bäst på absolut allting eller om jag inte kan allt från början är jag värdelös. Nja..
Jag älskar "Jump-spel"! Typ som Froggyjump, Doodlejump, Papijump osv. Spelar hela tiden! Fast mest Froggyjump nu. Haha, jag är en liten nörd ! :)
Jag älskar att hålla på med kläder och mixa ihop outfits. Som när jag shoppar så tänker jag alltid vad den där tröjan passar till för jeans osv.
Jag är inte så mycket för halsband/ringar. Tycker det är snyggt men mest jobbigt att gå runt med. Haha.
Jag vill ha kritvita tänder! Jag har ganska vita nu men vill verkligen ha skinande vita. Sen hatar jag om folk har gula tänder.. Om de inte är kritvita så gör det såklart ingenting, men gula fläckar.. Euuuw.
Jag tycker det kommer bli mysigt med vinter! Okej, inte allt slask och så. Men varm choklad och tända ljus. Och julen! Det är en höjdpunkt av året faktiskt.
Jag har en mössa som jag älskar. Jag har den på mig jämt, den passar super för bad hairdays osv. Men nu har jag inte haft så mycket under senaste tiden. Men jag älskar den!
Jag vill ha svart hår. Därför jag färgar hela tiden. Men får samtidigt dåligt samvete av att färga håret och slita på det så mycket. Men jag  vill ha svart hår såhääär mycket!
Jag hatar affären Kappahl. Så barnsliga kläder! Där handlade man typ på dagis? Haha. Sen har de jättedålig kvalitet på kläderna. Bara massa skit där inne!
Jag gör alltid sanningar om mig själv när jag inte har något att blogga om. Haha, för det är lätt att skriva. Det finns ju alltid grejer ni inte vet om mig! Ingen vet allt om mig. :)


Bild från för nån vecka sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0