A cold wednesday with lots of rain

Dagen var rätt bra, men vädret var tråkigt och jag höll på att somna hela tiden, och frös ihjäl. Men jag höll humöret uppe tack vare mina superunderbara vänner :)! Vi slutade redan 14.10 idag, vilket var skönt! Har inga läxor kvar heller, blev klar med dem för länge sen så det är skönt. Ska äta middag tidigt idag, och träna somsagt kl 6. Jag hoppas det blir en bra träning idag! :) Och anledningen till att jag inte uppdaterat är att jag mått rätt dåligt pga privata skäl, och varit väldigt onöjd med mig själv. Det är faktiskt riktigt jobbigt!
Men i helgen ska Mira bästavän följa med ut med båten, riktigt roligt! :D Hörs mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0