Älskade objektiv

Dem här bilderna nog jag i Nortälje, där vi var i somras med båten. Kommer ihåg den dagen, jag hade tappat min iphone i sjön, men jag fick en ny iphone samma dag, och sen gick vi och köpte mitt Canon EF 50 mm f/1,8 II som jag älskar! Bilderna är tagna med det objektivet. Fast när vi åkte båt nästa dag kom det en våg och objektivet gick sönder. Men jag fick ett nytt likadant och det är jag sjukt glad för. Har utvecklats jättemycket inom porträtt med det. Bara det jag skulle säga ! :)

Kommentarer
Postat av: Tess

Hur lyckas du tappat din iphone i vattnet, och sen blir även ditt objektiv förstört? :< Hahah ;o

2011-09-14 @ 14:42:11
URL: http://tessanstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0